מדיניות החזרת מוצרים
מדיניות החזרות וביטולים; "ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981":
ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החנות. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחנות המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית , מבלי שנעשה בו כל שימוש, בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 14 יום מתאריך קבלת המוצר.
במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החנות ללקוח את התשלום באותו אמצעי אשר שולם (במזומן או באמצעות החזר לכרטיס האשראי באמצעותו בוצע התשלום) בתוך 14 יום מהמועד בו נתקבל המוצר חזרה ולאחר שנבחן על ידי החנות כי לא בוצע בו כל שימוש.
אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.
מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החנות לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
*פריטים עונתיים לא ניתנים להחזרה ו/או החלפה. (פריטים עונתיים משמעם מוצרים ייעודים לחגים ועונות – חגים: פורים / חנוכה / סוכות / עצמאות / עונת בית ספר / עונת הקיץ וכדומה ).
פריטים אלו ניתנים להחלפה במידה והיה פגם כלשהו במוצר ויתקבל בעבורם החזר כספי או זיכוי לרכישה בחנות – בהתאם לבקשת הלקוח.